freeedaag!

sitter i rummet och bah chillar. Moa åkte nyss hem, men ska komma igen efter maten. Har de verkligen super roligt med hon. Har hittat på en massa bus och gjort en hel del roliga saker, skrattar så tårarna rinner. btw, idag äre Fredag. Skulle egentligen på fotbollsträning. Men eftersom de är tävling på SÖNDAG (!!) så ska jag vila så jag kanske inte gör illa mig eller nått sånt, ni fattar. Ska troligtvis checka film och så med Moa ikväll, lite fredagsmys! Men måste lägga oss i tid eftersom jag har träning 9, och Moa ska på hopptävling imorgon! Och imorgon är sista träningen inför tävlingen, och jag är verkligen super nervös!! tänker bara på friståendet att jag kommer göra fel..  aja, får väl se hur de går! men ska städa rummet lite och sen göra lite hemliga grejor, så bloggar kanske senare!


Kommentarer
Postat av: Maggi

Tänk inte så för då blire så! ^^

Tänk att du klarar det iställe ;D

2012-03-09 @ 19:10:47
URL: http://maggiyouknow.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0