home sweet home! :')

har absolut ingenting att blogga om, så då kör jag sånna här 5 sanningar om mig själv, you know!

sanning 1: Jag älskar gymnastik!♥




sanning 2: Jag suger på att rita!


(ska förseställa en gris bara så ni vet!)


sanning 3: jag har aldrig haft ett "seriöst" förhållande.




sanning 4: jag älskar att kolla på skräckfilmer, föredrar hellre de än komedi! :)




sanning 5: Jag ÄLSKAR att kolla på blocket, på djur och lyxiga hus! Har till och med skapat ett eget konto bara för att kunna spara djur&hus som jag vill ha! Och om jag ser att något djur eller hus jag vill ha är såld/borttagen blir jag super förbannad! Jag kan sitta i timmar och kolla på blocket, seriöst asso. Min favorithemsida!! ♥♥♥









btw, ska sitta och fixa frågorna. Svarar inte på några fler frågor om dom kommer senare än 23.59! Kommer ett tidsinställt med de imorgon eftersom jag nog inte kommer ha tid att blogga nånting imorgon! aja, dom kommer iaf.!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0