hey girl, did you know that you are like monday. Nobody like you!

satte mig framför en film innan träningen, och tiden bara sprang iväg så hann inte mer än att ta på mig gympakläderna, sätta upp håret och sen behövde vi åka. Därför dök det inte upp någon inlägg! men träningen gick iaf suuuuper. Även fast vi inte var så jätte många, och blev ganska trött, så körde alla jätte bra.. Satte nääääääääästan dubbel volt halvskruv, hade bara en liiiiiiiiten bit kvar att skruva. Fett nöjd jao ;) gjorde även lite skruvar, och på slutet körde jag och emma några bomflickisar. Har inte hunnit så mycket sen jag kom hem, tagit ett glas saft och kollat ett klipp på youtube min morbror visade oss. Nu sitter jag och väntar på att Fanny ska logga facebook för vi skulle snacka, och sen ska jag hoppa in i duschen. Får bli en snabbdusch! måste lägga mig i hyffsad tid så att jag inte är så sjukt trött på morgonen ;) men nu ska jag fixa lite stuffs, och sedan lite andra stuffs, hehe ;)
 
får bli arkivbild då jag inte orkat tagit någon ny på typ 10000 år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0