Lördag

Somnade inte förns runt klockan 7 imorse :o. Iförsig hade jag väl små somnat under kvällen, men inte långa stunder. Vaknade 10-halv 11 och klev upp och packade ihop och tog på oss kläder. Sen drog jag och Moa ner på stan, och efter de till Nipvallen för att kolla hockeymatch. Mamma kom och hämtade oss, hämtade mina grejer hos Fanny och sen skjutsade vi hem Moa. Drog på affären en snabbis och sedan hem, packat upp lite. Mamma & Pappa är iväg och hämtar några nya möbler, soffa och nå fotöljer. Eller nya och nya, fått dom av min morfar :) Ikväll blir det att vara med Beckis, har inte en aning om vad vi ska hitta på, nånting iaf. Nu ska jag iaf starta ett avsnitt PLL och sedan vänta på att mamma&pappa ska komma hem.
 
Tack alla som gjorde Fredag och Lördag natten/kvällen bäst, var verkligen super roligt. ♥
 
fett liten jag var här ;)

Kommentarer
Postat av: PLL-LOVERR

Hej! ÄLSKAR DIN BLOGG! Nu har du skrivit om PLL i ganska många inlägg... PLL står väll för Pretty Little liars?! Isåfall, vart ser du det? Jag har kollat ÖVERALLT! TACKSAM FÖR SVAR!

2012-11-10 @ 16:12:44

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0