Lugnat ner mig

Tagit mig nästan en hel dag att lugna ner mig! Sjukt att en kompis kunde göra såhär mot en, blir seriöst förbannad! Har även snackat med "T" ett bra tag idag, och gör det även nu. H*n är guldvärd som hjälper mig! Annars då.. Suttit och fixat med designen en hel del, så den kommer bog bli fett najs. Ska strax sätta mig och kolla på X-factor och sedan baka en äppelpaj, mumsigt! Blir lite familjemys! Måste även säga att det här NO provet vi hade, som jag hade pluggat så mycket till men endå typ inte fattat nånting. Jag fick ett C, högst betyg i klassen. Helt jäkla sjukt :o WEHOW. Men nu ska jag fortsätta snacka med "t" och sedan blire tv mys :)

Just a random bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0