måndag

vart en hemmadag för mig idag. Vaknade och kroppen mådde inte alls bra, kände mig helt slut och orkade ingenting. +lite huvudvärk.. Så fick stanna hemma för att inte riskera något värre! Så har mest bara tagit det lugnt och kollat klart dom sista PLL avsnitten, ap tråkigt att inte nästa avsnitt släpps förns i januari troja de var.. Känns sjuuuukt länge kvar! iaf. får hoppas att jag mår mycket bättre imorgon så jag kan träna mina små gymnaster och sen på onsdagen har jag ju träning själv. måstemåstemåste bara träna på vissa saker så jag kan köra de på tävlingen i december. Är ju så att jag & resten av min grupp förutom 3st ska tävla med hudiksvall. Kommer bli fett me skoj, men endå sjukt nervöst. Men orkar inte gå in på massa detaljer, men nu vet ni iaf att jag ska tävla med dom. Faktiskt ska jag ta och försöka vila en stund, kroppen behöver nog de. hörs!
 
lillebror kom nyss hem från sjukhuset, och visade sig att han hade en spricka i sitt finger. Huvva, gymnastik kan vara farligt ibland!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0