Onsdag

hemkommen för ett litet tag sedan. Skolan var mer än köng, massa go fika och alla braiga ämnen! Var ner på stan med mamma och syster efter skolan, kikade bara runt lite och dom köpte en perfym. Nu ikväll blir det gymnastik, yesyes! ingen aning om vad vi ska göra, får väl se då jag kommer dit. När jag kommer hem blire till att plugga inför 2 prov imorgon, ett direkt på morgonen och en sista timmen, jätte kul -.- och Torsdagen är redan nog tråkig i skolan, aja inte mycket att göra åt. får jag tid kommer jag fixa lite med designen så den kan bli klar. Som alltid är det bara dom här små sakerna som är svårast och jobbigast. Men nu ska jag chilla vidare och strax ta mig nå käk ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0