Onsdag

Hade verkligen inte alls tid till att blogga imorse, hade så stressigt.. Då jag väl kom ner till bussen får jag reda på att en man har hoppat från bron? Lite läskigt tycker jag iaf, vet ju också vem det är.. Iaf. Bästa skoldagen, och som vanligt var den köng. Fick ett A i bild, fattar ni, ett A!!! Så varit glad hela dagen. Kom hem och fick direkt sätta mig ner och plugga inför NO provet imorgon, känns som jag kommer få ett F. Bara tagit en paus och de var då jag åt, annars har jag pluggat fram tills nu. Men nu måste jag faktiskt fixa mig inför gymnastiken, men måste fortsätta plugga då jag kommer hem :( tyvärr fick de här bli ett snabb inlägg då jag inte alls har mycket tid på mig. Bloggar mer ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0