Portkod 1321

kvällen har spenderatas vid datorn, datorn och dator. Inte gjort annat än att suttit framför datorn och haft tråkigt! Då jag hade en hel dag där jag kunde hitta på något skoj, slösar jag bort den genom att sitta vid datorn. Helt jävla sjukt. Ska försöka att inte sitta vid datorn ALLS imorgon så får jag väl mobilblogga ist. Efter ett tag blir det så grymt tråkigt, så man sitter bara inne på facebook och hoppas att någon skrivit något roligt.. Fast nu har jag suttit och kollat på några avsnitt Portkod 1321, skit bra juh. Nästa avsnitt går imorgon, wehow! :D morgondagen kommer jag nog vara med beckis, och ha mina små gymnaster såklart om jag mår bättre, hoppashoppas. Men nu ska jag ta mig något att äta sen sova, godnatt! :*
 
saknar sommaren som 17!!!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0