Torsdag den tjugioandra november och klockan är snart elva.

suttit och kikat hela sverige bakar finalen hela kvällen men familjen. Jätte duktig tjej som vann :) annars då, har suttit och kollat på lite bakelser man kan göra, haha. Vart så sugen på att baka då jag kollade på programmet.. Så jag & mamma kanske ska baka imorgon. Ska ju vara hemma från skolan eftersom jag är sjuk, så har ju all tid i världen också! Var egentligen tänkt att jag och Matilda skulle baka imorgon, för vi måste göra de tills på Onsdag. Men dom planerna gick ju i botten. Missar även spanska läxan imorgon, fast gör inte så mycket, haha bara skönt juh ;) Men nu ska jag faktiskt lägga mig och sova och hoppas att jag mår bättre imorgon, för har ju fotbollsgrejs på söndag som jag GÄRNA vill vara med på. Godnatt! 
 
jag saknar min underbaraste vän Ewe!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0