wehow

Huvva vad kallt det är ute nu för tiden... Knappt så man vill stå ute 1 minut? frös nästan sönder då mamma skulle hämta mig. Iaf, skolan gick super. Hade nån tema dag "död och begraven", haha snackade mest om döden och fick kolla på gravar och kistor osv. Hade sedan 2 lektioner och sen idrott. Sen slut för dagen! Så har varit ganska chill. Ska senare ikväll på gymnastiken, måste verkligen köra stenhårt nu då de är truppcupen till helgen. Åh herregud vad tiden går fort :o Inga större planer för imorgon. Skolan, plugga och sen hallen. Eller får se om jag kan åka dit (?). Har så sjuuukt mycket med skolan nu. Prov, läxa nån "special" läxa osv. Men får försöka plugga bort lite ikväll. Måste även städa rummet ikväll, huvva vad de ser ut :s haha, fröken stökig är mitt namn. Nu vet jag att det här vart ett väldigt rörigt inlägg, för jag kollar på PLL och vill fortsätta kolla på de. Faktiskt börjat på en ny design, men kan ta väldigt lång tid innan den blir klar ;) aja, bloggar mer senare ikväll..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0