MIN IPHONE ÄR PAJJ!!

ni anar inte hur jävla flyförbannad jag är!! * ursäkte svordommen *
jag och ewe var ju ute och gjorde en sak, satt ner på en bänk, reste mig upp och hörde bara *smack*.
Vänder mig om och ser att jag tappat mobilen på asfalten +grus. Tar upp mobilen, fått en spricka. Fine tänker jag, en liten spricka vad gör det liksom? ska gå in på mobilen OCH DET FUNKAR INTE!!! då har hela min touch slutat att fungera. nä usch vad sur jag är!!! som tur är hade vi en "extra" iphone som jag kunde ta, men endå :'(
 
Iaf så kom jag hem från ewe för ungefär halvtimme sen. Hade lika kul som vanligt! (y) gjorde massa roliga/galna saker som vi alltid brukar göra, haha! :)
 
Tänkte nu gå och göra mig i ordning för sängen och sedan sova. Är faktiskt jätte trött, så ska somna tiiiiiidigt ikväll, eller iaf försöka. Brukar inte gå så bra, men aa.
 
Så jag uppdaterar mer imorgon då jag har tid, kan försöka skynda mig på morgonen så jag kan blogga då :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0