you are my one and only! ♥

anledningen till varför jag inte bloggade igår för det åskade här, och då fick vi lov att dra ut allting. Och sen hade jag träning, så då kunde jag inte heller blogga. Och sen var jag så trött igår så orkade inte skriva värsta inlägget..
 
Iaf så har min skoldag idag varit ganska bra. Eller inte ganska, den har faktiskt varit toppen! hat jätte roligt.
Är ju endå Onsdag, bästa dagen på hela veckan. Så den KAN inte bli tråkig liksom ;)
 
Tror faktiskt träningen ikväll blir inställd också. Då det är så många sjuk så blir vi så få, och då orkar man inte göra nånting typ. Dessutom ska mamma & pappa iväg och bowla så tror jag inte ens har skjuts ;) haha.
 
Så ist ska jag nog spela lite minecraft, packa och sånt. Ska dra till Fanny och sova hos hon hela helgen, så har endå inget vettigt för mig så kan ju börja packa redan nu :) ska ju endå ha med mig en hel del (y)
 
Nu tänkte jag iaf ta och kika runt på lite skolavslutningsklänningar. Är ju endå inte så jätte länge kvar! Har hittat en jag verkligen är sugen på, men ska endå fortsätta kolla så aa :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: clara ask

Hej! Först och främst så ville jag bara säga att du har en suuperbra blogg!
För det andra så undrar jag vem som har gjort din header? Riktigt fin iallafall <3

Svar: Hej! men gud, tack så mycket!♥det är jag själv som fixat den, tack så mycket! :)
None None

2013-05-02 @ 00:34:36
URL: http://claraask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0