2013-02-11

skolan idag gick ganska fort, och var väl lite si sådär rolig. Hade mitt spanska prov idag, och det kändes bra!
På idrotten hade vi bip testet, och herrejisses vad jobbigt det var, men klarade mig upp till 13 iaf, hehe duktig jag är ;) Åkte med mamma hem, fast drog på affären först och köpte lite gotti gotta inför imorgon då jag har friluftsdag,  PIMPLING!!!! wehow.
Har nyss pratat med Fanny i telefonen, snackade om allt och inget i ungefär 1 timme, hehe ;)
Ikväll är det träning, och jag måååste gå, har missat för många nu och det är snart tävling, iiiih! så känner mig sjukt stressad och det känns som att jag inte kan nånting. blää! kommer iaf hem strax efter halv 10 så dyker vl upp nått inlägg där efter. Men ska försöka blogga mer innan jag drar.
Nu ska jag iaf gå ut och kolla om maten snart är klar, och även ta nånting att dricka då min hals är suuuper torr. Sen får vi se vad jag hittar på, kanske bara slappar och kollar TV, vem vet.
nä usch vad jag saknar stockholms resan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0