6 Februari 2013

klev upp halv 7 imorse. Lilla jag klev upp tidigare än vad jag brukar, wiho vad jag är duktig.
Så nu ska jag bara borsta igenom håret och käka så är jag klar. Och därför har jag också tid att blogga (y)
Idag är det onsdag för er som inte visste. Chilldag i skolan MEN har ju mitt spanska prov, fett nervös. Seriöst,  jag är mer nervös för det här provet än för NO provet, men beror väl på att man kan få göra omprov på NO:n om man får F och inte i spanskan :/ fast jag är ju nervös för alla prov och läxor ;) Efter skolan blir det väl raka vägen hem för att sedan äta och dra på träning, fullt upp i veckan ju! Och såfort jag har tid till att göra annat, så lägger jag det framför datorn ist, såååå typiskt mig!
Men nu tänkte jag gå och ta mig lite frukost då magen kurrar hela tiden, sen efter de är de väl snart dags att börja gå ner mot bussen. :)
bara för att jag saknar storsjöcupen och laget, så får det bli en bild på mitt lag då vi var på storsjöcupen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0