förlåt..

sa ju att jag skulle blogga då jag kom hem från skolan, men hade inte tid. Hade andra planer ist ;)
fick tyvärr skippa träningen idag då jag fortfarande har ont i svanskotan. Det suger, men vill verkligen inte förvärra det. Men ska försöka pallra mig dit imorgon, och hoppas att det är bättre!
 
Var även hos tandläkaren idag, hihi. Fick både laga och dra en tand! första tanden någonsin jag behövt dra, men den var helt fuckt up och gjorde jätte ont. Haha kändes bara lite konstigt då typ halva käften var bedövad och jag kände ingenting där, så då såg det lite roligt ut när jag skulle prata och så, haha ;)
 
Har även börjat skrivit på ett inlägg som troligtvis kommer bli långt. Men om jag publicerar det, det vet jag inte än. Rätt som det är har jag skrivit för mycket känslor som jag inte vill ska komma ut, men aa vi får se. Om jag råkat gjort det då jag skrivit klart får jag väl försöka fixa till det.
 
Men nu tänkte jag göra mig i ordning för sängen, trött som en svamp är jag. Japp! kolla några avsnitt PLL innan jag somnar så kommer det bli ett perfekt avslut på den här dagen ;) hehe.
Godnatt iaf. Har jag tid så bloggar jag imorgon innan jag drar till skolan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0