Godmorgon typ

Vaknade imorse vid 10 ungefär, så de var ett tag sen. Låg i sängen ett tag och kollade på en serie! Klev sedan upp och käkade frulle och såg att det var suuuper fint väder ute, me gusta! :)
Sååå, vad är planerna för dagen då?
Först vid 4 (tror det va då) har jag träning, måste ju träna mycket då tävlingen är nästa söndag. Och sen då min svanskota har varit kaos har jag missat 2 träningar också, bläää! Men efter den ska jag iaf vara med beckis, kanske käka på bylla och så. Bara ha en rolig dag. Sen på kvällen vet jag inte vad vi hittar på faktiskt, men troligtvis nånting roligt!
Imorgon, söndag alltså, så har jag också träning. Fast den är inte förns på kvällen, så de är lugnt! Så ska väl bara ha en slappdag innan träningen :)
Men nu ska jag iaf umgås med beckis och sen måste jag hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0