har världens svåraste beslut att fatta...

hade verkligen inte tid att blogga innan jag drog, sorry men hinner jag inte så hinner jag inte :/
träningen gick iaf suuuuper bra. Blir verkligen så glad då man lyckas med varven och allt flyter på! Och nu är jag så extremt taggad inför tävlingen, tjoho vad skoj det kommer bli. Även fast vi kommer åka tiiidigt på Söndag morgon, men shit the same liksom ;)
Iaf. ska strax ta mig en riktigt snabb dusch, bara duscha av kroppen då jag tvättade håret igår. Efter de blir det sängen på engång. Ska kolla 2 avsnitt av serien och sedan sova. Så sjuuuukt morgon trött så det finns inte, uscha! Har även pratat med mamma om en sak, och jag har vääääärldens svåraste beslut att ta. Så jobbigt så jag blir tårfärdig. Ni ska bara veta, men tyvärr är detta heeeeeeemligt!!!!!
Men iaf så måste jag kila från datorn, så vi hörs.
skulle inte suttit fel med några sånna här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0