i have been here many times before

Idag har varit en sån där mittemellan dag. Ena stunden glad, andra stunden grymt ledsen! men som tur var så fanns ju mina underbara vänner där. Snackade med Ewe & Fanny myycket om en sak, och usch vad det är irriterande. Tål inte sånt asså, så från och med nu ska jag våga sätta ner foten och säga ifrån!
 
Men annars var skolan rätt chill. Hade en håltimme, och sedan sista lektionen var vi i våran gymnastikhall och körde gymnastik som jag håller på med. Annars var det bara vanliga ämnen typ!
 
Underbara morfar erbjöd oss skjuts hem, och sånt tackar man ju såklart inte nej till ;) så kom hem vid kvart över 4 typ. Och har sen dess bara tagit det super lugnt!
 
Tänkte ta och skriva lite på ett inlägg och sedan lägga mig i sängen och kolla på 90210. Träningen idag är inställd eftersom vi hade tävling igår, så blir bara en helt chilldag heela dagen. Så slut och trött i kroppen så de kan behövas.
 
Men nu tänkte jag kika runt på bloggar/facebook/blocket och sedan får jag se vad som händer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0