I Hear the sounds from the places where I was born

har nu packat upp sen pimplingen, och även hunnit städat och fixat i mitt rum.
Pimplingen var iaf suuuuuuper rolig, hade så sjukt roligt med tjejerna. Skrattade så jag fick magvärk, pratade om allt mellan himmel och jord och bah hade as kul. Sånna här dagar behöver jag ibland!
 
Kommer somsagt skippa träningen idag då jag har ont i svanskotan. Vart ju bättre då vi var och pimplade, men då brottades vi och nu har jag ont igen :( och jag kan verkligen inte missa fler gymnastik träningar, så jag måååste verkligen vila.
 
Nu tänkte jag iaf mysa ner mig i sängen och kolla på film, äta mitt kära godis och dricka dricka. myyys!
ska även försöka fixa lite med designen idag då jag har ganska mycket tid, wehoo :)
bild sen vi fotade med Lollo, och jag bah bjuuuuuuuuder på den här bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0