I wish that i could give you what you deserve

Har varit med Maja hela kvällen, och därför inte haft tid till att blogga. Men hon åkte hem för ett tag sen, så passar på att blogga nu innan jag ska hoppa in i duschen.
Har iaf haft en jätte mysig avslutning på den här dagen. Var jätte kul att träffa hon igen, inte varit med hon på år och dar, serri. Nä men asså det var sjukt längesen!
Nu snart ska jag hoppa in i duschen, och efter de ringa fanny. Eller tvärt om, hehe jag vet inte än!
Sen efter de ska jag kolla klart dom senaste avsnitten på PLL och sedan försöka sova. Japp, så ser restan av min kväll ut. Ska försöka komma upp tidigt imorgon, för ska göra en sak som tar tiiiid.
Men hade bara lite tid på mig, vill inte att klockan ska bli 11 innan jag hoppar in i duschen ;) så jag skriver nå godnatt inlägg senare eller nått.
norrköping!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0