jag saknar dig!

jag hade gjort ETT enda tidsinställt inlägg som skulle komma upp i helgen, men det inlägget fick jag ta bort. Varför?
jo för i det inlägget skulle jag presentera världens gulligaste filur. Hade väntat på några bilder Ewe hade tagit, så att det var bra bilder till inlägget, därför tog detta inlägg tid innan jag kunde "publicera".
Så vem var det jag skulle presentera?
jo, kanske låter lite löjligt, men det var faktiskt min hamster. Jag vill kunna dela med mig så mycket som möjligt i den här bloggen, så det inte hålls massa onödiga hemligheter hit och dit. Har skrivit massa **** ist för namnet, men tänkte avslöja det nu i helgen.
Men i Lördags morse fick jag ett samtal av min syster som var hemma. Detta var inget roligt samtal, då det slutade i tårar efter att jag lagt på.
Min lilla filur hade dött. hur tänker jag inte gå in på! men hon dog inte av åldern eller nått sånt.
Ni får tycka det här är hur löjligt som helst, men man blir verkligen fäst i sina husdjur.
Detta var speciellt jobbigt då jag inte ens haft hon i ett halvår, så aa.
Hon var världens sötaste filur, världens snällaste och världens galnaste. Men jag älskade hon endå! Så här kommer några bilder på världens finaste hamster, lill-babs! och ja, jag diggar namnet.











 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0