Måndag kväll

träningen idag gick vääldigt bra! eller kan man ens kalla dagens "träning" för träning ;) haha. körde lite grejs på trampolinen och sen typ inge mer. Så var liksom helt chill :D kom hem strax efter halv 10, och har sen dess kollat på några gymnastik klipp, haha typiskt mig! ska nog ta mig dusch imorgon bitti då jag måste kolla igenom spankska provet jag har på Onsdag och sen måste jag sova. Somnar så sent så blir så trött på dagarna :/
Imorgon äre kortdag på skolan, så de är skönt. Sen efter har jag fotbollsträning! jag skämtar inte då jag säger att jag är upptagen VARENDA dag denhär veckan, jag har INGEN tid för att göra nått fritt. träning hit och dit, åka bort osv. Så kommer vara helt slut på Söndag :s men sånt får man ta ibland.
Nu hade jag iaf tänkt att försöka lära mig nånting inför provet, men får ju se hur det går. Efter de blir det sängen!
bloggar mer imorgon.

jag & ewe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0