snart dags för träning.

nyss sett klart avsnitt 12 på den nya serien jag börjat kolla på. Jag tycker den är sjukt bra, och vill aldrig sluta kolla på den. Typiskt mig då jag hittar nått bra ;)
Ska strax göra mig i ordning för träning. Är lite trött i kroppen, men har ju bara legat i sängen hela dagen så får väl skylla mig själv. Kommer nog bli piggare då jag kommer igång att röra mig och så. Hoppas verkligen att dagens träning blir lika bra som igår.
Efter träningen blir det hem att duscha lite snabbt och sedan mysa ner mig i sängen, försöka somna tidigt ikväll. Jag är ju inte världens bästa på att somna i tid, så är oftast jätte trött under dagarna, hehe ;)
Men nu måste jag snabba mig och göra mig i ordning så att jag inte kommer sent, uppdaterar mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0