Someone like you

Helt sjukt att jag har tid över nu på morgonen :o i vanliga fall brukar jag behöva stressa as mycket, och sen hinner jag inte äta frukost. Men nu idag, då har jag mycket tid över, tjoho!

Iaf. Kortdag idag, och det känns skööönt. Börjar bli måttligt less på skolan igen, fast får hålla ut den här veckan, för sen får vi LOV!! Tjoho. Men iaf, efter skolan blir det typ raka vägen hem och äta nånting för sen vid 5 drar jag iväg på träning. Kommer hem vid 7 eller nått tror jag, vi har liksom kortträningar ;)!

Men nu måste jag äta frukost och sedan borsta tänderna och så, sedan drar jag ner till bussen.

Fråga mig inte varför jag sitter på golvet, inte ens jag vet de? :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0