söndag, blää!

har nu kommit hem från den där grejen, och det var verkligen jätte roligt att få göra nått roligt. Dessutom med en vän jag inte gjort nånting med på jätte länge ♥
Inlägget som skulle kommit ut, jag vart tog de vägen? jo, jag hade lagt det i utkast och glömt att gett de på "tidsinställt", men ska ta och fixa de nu snart.
Imorgon är det Måndag. Ny vecka igen, och en massa roliga saker väntas! På tisdag har vi friluftsdag med skolan, och jag ska PIMPLA. hihi super roligt!
Nu ska jag bara mysa ner mig i sängen och kolla på Ponnyakuten avsnittet jag missade idag, och sen efter de sova. Börjat blivit trött så tidigt nu, men kan endå inte somna förns seeeeeent.. blää!
aja, nu ska jag gå och borsta tänderna, smörja facet osv. Inläggt kommer ut imorgon då det blivit så sent nu, eller sent och sent. Tiden då det inte är så många som kollar bloggar ;) haha.
men tja typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0