sorry for the bad uppdate...

ibland finns det dagar då det inte finns tillräckligt med tid för att blogga. Dagar då man har andra saker att göra, som kommer före. Exakt sån dag har det varit idag, och därför har jag inte kunnat blogga.
Så ska väl ta och försöka förklara dagen lite kort innan jag nu ska lägga mig och sova.
Sov över hos Ewe en natt till. Klev upp, gjorde oss i ordning och drog till skolan. Skolan var trååååkig, men hade alla dom här jobbiga/tråkiga ämnena idag, förutom idrott då ;) åkte med mamma hem efter skolan så kom väl hem nångång strax innan 5. La mig bara ner i sängen och tog det lugnt, var helt slut i kroppen. Bytte sedan om och käkade, spelade lite minecraft och sedan drog jag på träningen.
Träningen gick braaaaaa. Satte alla varven, så de kändes skönt då jag kände mig lite stressad igår. Gjorde väl illa mig en gång på trampetten då det vart lite knas och det slutade med att jag "studsade" av landningsmattan och landade på golvet, på svanskotan! så den började värka lite, men det är ganska lugnt nu.
Mamma hämtade mig och jag kom hem runt halv 10 nån gång. Har då suttit med läxan ett bra tag, käkat kvällsfika, borstat tänderna osv osv. Och nu, äääntligen har jag tid att skriva, fast ska snart sova.
Imorgon bitti blir det upp tiiiiiiidigt då jag ska vara hos tandläkaren 07.20. Huvva vad tidigt, men aja! skoldagen är väl helt okej och efter den har jag iiiiingen aning om vad jag ska göra. Blir iaf inte att vara uppe länge då jag har träning 10.00 på Lördag ;) sen på söndag blir det upp tiiidigt igen, men denna gång är det för att åka på tääääävliiiiiing!!! :D tjoho vad jag är taggad.
Nu vet jag att detta vart ett helt knasigt & konsigt inlägg. Men är trött och orkar inte skriva värsta "perfekta" inlägget, så ni för nöja er med det här. Nu säger jag godnatt så FÖRSÖKER jag blogga imorgon bitti om jag har tid. Annars blir det inlägg EFTER skolan.
seriöst, ge mig sommar och värme!! Bild lånad från weheart it♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback