svar..

då jag inte har nå bättre för mig så tänkte jag svara på en fråga jag har fått. Den är väldigt känslig men ja, jag tänker endå svara på den!
 
SVAR: Ja beckis ska flytta. Detta har det varit snack om ganska länge, men har inte varit så att hon kunnat gått ut med det. Och därför hållit det hemligt. Men nu idag så släpptes det och nu värkar det sprida sig ganska fort, typ alla vet redan om det! Självklart var detta anledningen till varför jag var så ledsen idag, eftersom Beckis är min allraste bästavän och nu veta att hon ska flytta. Så ja, det är väldigt jobbigt för mig.
Och ni som undrar om jag får avslöja såhär exakt på bloggen så ja. Eller jag tror det då hon själv gått ut med det på instagram och så, så de är ingen hemlighet längre.
Och om bloggen kanske uppdateras dåligt under en period nu så har ni anledningen här uppe. Dom närmaste veckorna kommer vara väldigt jobbigt, men jag får försöka acceptera läget och så.
Detta är ju såklart hon och hennes familj som bestämmt, för om jag hade valt så hade hon stannat här med mig resten av livet. För hon är trotsallt min tvillingsyster jag aldrig fick! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0