trycka på delete knappen?

hur har dagen varit idag då? jo den var väl helt okej, tills på slutet av dagen... då den där nyheten kom.
 
Jag vet egentligen inte vad jag ska göra, eller vad jag ska skriva för att ni ska förstå. Enda jag kan säga är att medans jag skriver det här inlägget, så gråter jag. Jag funderar på att bara klicka på delete knappen och ta bort hela bloggen, låsa in mig i ett rum och ruttna bort där. Jag saknar ord, och jag vet inte hur jag ska orka med det här. Jag vet egentligen inte ens hur jag orkar nu! hur orkar jag egentligen med den här nyheten, den har bokstavligen knäckt mig.
Jag fick kämpa mig igenom sista lektionen utan att börja gråta. Kom hem, fick ett sms, och vips så brast hela min värld. Det är så sjukt många tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu, och jag vet inte vad jag ska göra eller vad jag ens ska säga. Och kommer jag ens orka med det här om ett tag då jag verkligen har insett vad som kommer att hända?
Enda jag kan säga just här och nu, är att jag kommer förlora min ALLRASTE bästavän. Först förlorar jag en av mina närmaste kompisar, så vi inte ens har någon kontakt nu. Och nu ska jag tappa den som står mig allra närmast! Det jobbigaste är nog att veta att vi kommer bo så sjukt långt ifrån varandra och att vi kanske inte kommer vara lika bra vänner i framtiden då vi kommer ses så lite.
 
Men just nu vill jag bara vara för mig själv ett tag. Och därför vet jag inte hur det blir med uppdateringen idag! jag återkommer sen iaf.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska Beckis flytta :o

2013-02-22 @ 18:58:15

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0