tusen mil ifrån dig men endå allt jag tänker på.

okej, hinner verkligen inte med att fortsätta skriva på resan just nu. Har så himla mycket annat att göra som kommer före, så ja. Men lovar att sätta mig och skriva såfort jag har tid!
 
Iaf så gick matchen verkligen superduper bra. Fick stå i första halvlek, men det gick bra endå! matchen slutade 4-0 till oss, tjoho! Och efter matchen drog laget och käkade på Max, hur gott som helst att få äta svensk mat igen :D
 
Har inte hunnit med mycket mer än att typ duscha och suttit vid datorn lite sen jag kom hem, så har därför egentligen ingenting att skriva om.
 
Så istället för att det här ska bli ett inlägg där jag skriver om allt och inget som bara är sjukt onödigt, så myser jag ner mig i sängen nu och kollar dom sista avsnitten på 90210. Är fortfarande så otroligt trött, så bättre att lägga sig tidigt än att fortsätta sitta vid datorn där jag igentligen inte gör nånting vettigt.
 
Så säger väl godnatt nu så bloggar jag mer imorgon :)
 
älskar att bjuda på mig ;)!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0