ännu en gång ber jag om ursäkt..

har verkligen inte haft nånting att blogga om idag, som alla andra dagar. Men idag var det verkligen ingen bloggsugenhet alls, speciellt inte då jag inte har nått att blogga om. Satte mig och försökte blogga, men fick till typ en mening sen inge mer. Så då sket jag i det, och ist har jag bara spelat minecraft bokstavligt talat hela dagen.
 
Tagit några små pauser, t.ex då jag skulle äta/gå på toa/frisk luft/hjälpa till med något osv. Annars har jag tillbringat hela min dag framför datorn. Ångrar det faktiskt en hel del nu då jag tänker efter på vilket fint väder det varit ute. Hade ju mycket hellre gått ut och kickat lite fotboll eller nått, men har inte heller vågat. Eftersom jag har haft jätte ont i halsen nu idag, så ville jag bara vila och inte göra det värre då vi har våran premiärsmatch på Onsdag. Och den vill jag ju såklart jätte gärna vara med på, så vill inte bli sjuk nu, nejnej!!
 
Så det är väl hur min dag sätt ut, minecraft all day long. ;) haha.
Morgondagen kommer väl inte bli så himla speciell den heller. Först skola, hem och äta, träning, hem, träning, hem & duscha och sedan sova. Typ så ser min dag ut :) och ja, jag har dubbel träning. Först fotboll & sedan gymnastik.
 
Har ju träning Mån-Tor varje vecka, fast då gymnastiken slutar för säsongen så kommer jag inte ha på Onsdagar. Annars är det alla andra dagar +några matcher lite då och då.. Men känner mig så bra i kroppen då jag får hålla igång mycket och röra på mig, annars sitter jag ju bara hemma framför TV:n med en chipsskål i knäet. ;)
 
Iaf så tänkte jag nu börja göra mig i ordning för sängen. Välja en film & borsta tänderna, sånt där jag brukar göra innan jag lägger mig. Och sen somnar jag till filmen jag valt, om de inte tråkigt nog är någon super bra/spännande som jag bara MÅSTE se klart på, då ligger jag vaken typ halva natten och kan inte somna, hehe! ;)
 
men aa, nu säger jag godnatt för idag så bloggar jag mer imorgon. Lovar att jag ska försöka bättra på mig då det gäller bloggningen. Bloggen blir ju helt död, och hur kul är det liksom? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0