dagen är kommen!! ;)

godmorgon.
Helt sjukt hur fort tiden har gått, nyss var det liksom över 80 dagar kvar tills vi skulle fara. Och nu, är det 0. Eller 1 dag kvar tills vi sitter på planet till cypern, men liksom idag, då börjar hela resan! En veckas semester nu såhär innan skolavslutning, passar ju huuuur bra som helst! helt insane, är hur jäkla glad som helst.
 
Iaf så var det lite segt att komma upp ur sängen imorse, men jag lyckades. Hoppade nästan direkt in i duschen och tog mig en varm och skön dusch! sen har jag egentligen inte hunnit med nå mer. Tänke väl välja nå kläder som jag kan ha och sedan försöka packa det allra sista som hårborste, andra skor osv. så ja :)
 
Slutar ju då somsagt vid 3 för att åka till Sundsvall, känns apigt skönt. Och sen ledig hela dagen imorgon! tycker ganska synd om dom som måste orka med skolan ännu en vecka, hade jag aldrig pallat, är sjukt less på den nu.
 
Men iaf så måste jag nu stänga ner datorn för att hinna med allt jag ska göra, så jag försöker blogga senare idag.
bild från förut då vi åkte tåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0