Måndag :)

Måndag är en såndär dag då det blir väldigt stressigt, och jag inte hinner med så mycket. Då det bara är att dra hem efter skolan, byta om & käka och sedan dra iväg på träning. Det finns liksom ingen tid för att sätta sig ner och börja blogga mitt i allt. Sen efter träningen är det liksom att dra hem sen käka och sedan vidare till nästa träning.
Träningen började som tur var lite senare idag annars hade jag missat den, så ska strax dra iväg på den.
 
Annars har min dag varit helt okej. Lite långtråkigt osv, men annars var den bra!
hade NO prov på skolan idag också, men självklart fanns ju ingenting av det jag pluggat på med. Så vi får se hur det går, men känns endå som att jag kommer få minst ett E iaf, och de är huvudsaken :)
 
Morgondagen är väl inte så speciell den heller. Först skola sen hem och vidare på träning senare på "kvällen". Mycket med träningar nu för tiden, men gillar att hålla igång och ha nånting att göra på dagarna. Tyvärr har jag missat ganska många gymnastikträningar då det kommit annat ivägen så jag inte kunnat gått, men nu ikväll ska jag gå, och alla andra dagar den här veckan ;) för sen på Söndag troja det var, har vi uppvisning så då måste jag ju träna stenhårt till det :)
 
Iaf så måste jag fortsätta fixa mig nu så jag uppdaterar mer senare ikväll :)
 
ser fet ut på första bilden, men shit the same ;) den bjuder jag på..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0