godmorgon världen!

gick lite trögt att komma upp ur sängen imorse, men gick ganska bra på slutet. Nu är jag halv trött och ska strax börja göra mig i ordning. Känner att nervositeten börjar komma rejelt nu asså, IDAG börjar jag på högstadiet. Kan nästan inte fatta det själv. Kändes som att jag var en lite tjej som nyss gick i 3:an, och nu helt plötsligt börjar jag 7:an! aja, kommer nog bli ganska roligt. Är på topphumör redan nu, så jag hoppas att dagen kommer bli bra, eller den ska bli bra, det har jag bestämt!! Drar till Beckis vid 5-10 i 08.00, och går med hon till skolan. Så måste snabba mig nu om jag ska hinna göra allt, uppdaterar antingen på skolan eller då jag kommer hem :)
 
halvtröttcheypåbildenjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0