Lördag

galet glad jag är nu asså! Imorgon, sista dagen på sommarlovet. Ska JAG & BECKIS dra med Olivia och rida. Alla kommer ha varsin häst/ponny och det kommer bli så sjukt roligt. Jag kommer ha en grymt söt ponny som heter Nero, hihi så glad att jag får ha han :') Var ju ett bra tag sen jag red sist, så därför är det extra kul. Har hoppat runt som en galning nu ikväll för jag varit så glad, haha ;) Får la se om jag tar nån bild, kanske, kanske inte ;) ska iaf försöka ta EN bild iaf. Nog snackat om de. Beckis slaggar här inatt, och vi ska nog fylla på dipdyen på sidorna lite. Så det är ännu bättre ;) Eller så gör vi de imorgon, får se hur de blir. Ska nog påbörja en ny design imorgon också. Nån lite mer flashig ;) tröttnar ganska fort på designerna, tråkigt men sant :( Men nu ska jag snacka lite med beckis, och sedan KANSKE spela slender. ;)
 
saknar DETTA väder, stekhett och as skönt :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0