utan mina vänner hade jag inte varit den jag är idag!

sitter och lyssnar på musik och snackar med underbara vänner, äter godis så jag håller på att spy och dricker en as god dricka! känns som att denna söndag är AS bra. Funderar på att gå ut och kicka lite fotboll, men de får bli senare isf. Måndag imorgon = ny vecka! Ska vara med Lollo och Emma som de ser ut nu iaf, om de inte blir ändrade planer ;) Kommer nog få hoppa gympaträningen imorgon pga min hosta :( den har inte gått över än, blir grymt less nu!! Men tar hostmedicin och min medicin, så den borde ge sig snart hoppas jag. Men nu ska jag fortsätta snacka med mina underbara vänner, och äta ännu mer godis ;)



känner mig as grym idag! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Nu finns vinnarna av veckans blogg uppe! Vann du inte, så får du gärna vara med igen här: http://mallemusic.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-vecka-15.html :D

(Glöm inte att läsa vad du kan göra för större chans att vinna!)

2012-04-09 @ 12:35:23
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0