en gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm!

hemma från träningen nu. Var ganska rolig träning, förutom att det började regna ganska mycket. Har duschat och myst ner mig i soffan så tänkte passa på att blogga lite. Drog ju somsagt till momma förut idag, tog lite kort då olivia hoppade och myste lite med kattungarna. Kom hem till kvart i 5 och hann inte mer än att byta om så drog jag iväg igen. Imorgon ska jag vara med Magda hela dagen, så får se hur det blir with the bloggning. Sen Lördag har jag match 15.00 på Remslevallen och efter de drar jag&beckis ut på landet och bor där nån/några dagar. Mysa med kattungar, ut på promenad med hundarna, kolla film och massa annat. Hur mysigt är inte de? Nu ska jag iaf snacka lite med Magda och sedan städa lite. :)
 
gammal bild på mig och beckis! ;)

Kommentarer
Postat av: Saga

Hoppas du haft en super bra dag, kika gärna in på min blogg & kommentera om du har tid! Blir asglaaad isåfall=D

2012-08-09 @ 22:08:55
URL: http://sagakullgreeenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0