trött och sliten

håller med om att det varit säääämst uppdatering idag, men har varken haft tid eller nått internet. Haft fullt upp :) Drog iaf ner på konsum efter skolan och köpte en sallad, drog till hallen och åt och tog de lugnt. Sen vid kvart över 4 kom Evelina och lärde oss friståendet så nu kan vi de. Sen vid halv 6 körde träningen igång, och alla småungar var så otroligt söta :') Drog lite tidigare, vid 20 över 6, för att åka och kolla på RUIF som spelade DM final troja de var. Men dom förlorade tyvärr men fick silver medaljer :) kom hem för ett tag sen, och har bara packat. Åker ju på Torsdag. Försöker fixa designen också, och har suttit och fixat små grejer varje dag nu. Så den kommer väl bli klar efter jag kommit hem! Kan även säga att imorgon kommer det inte heller bli världens bästa uppdate, först skola och sen direkt efter drar jag ner på bylla med ewe för att få i oss lite käk och efter de drar vi på match i övik. Bilarna rullar ditåt vid kvart i 5 och matchen börjar 7, så kommer hem ganska sent. Men kommer nog mobilblogga om jag har tid. Men nu ska jag ta och kolla på en film, mysa ner mig i sängen och ta de lugnt. (y)
 

min skollunch idag, drog ner på hullsta och åt ;)      min middag som jag åt i hallen med Felle! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0