otur...

det här är VERKLIGEN inte min dag. Iaf inte sen jag kom hem från skolan! Hade ätit upp allt godis igår så hade inget gott att äta, var verkligen sugen på saft eller dricka men då var ju såklart de också slut. Sen nu när jag kollade på serien och skulle byta avsnitt slutade ju allt fungera. "Videon" står bara och laddar hela tiden, blir så sjukt förbannad då jag var på det mest spännande avsnittet NU. Får inte jag till det snart, går jag och lägger mig 20.00 och kliver upp kl 06.00 för att se om det funkar då, annars då jävlar.. uhuhu, det måste börja fungera :( återkommer senare. 
 
saknar verkligen min dipdye nu, så funderar skarpt på att göra det igen. Fast då måste jag vänta tills beckis kommit hem och så eftersom hon är den enda som får göra på mig ;) 

Kommentarer
Postat av: ebba

hej fin blogg och allt bra? :) kolla gärna min blogg

2012-12-12 @ 20:23:45
URL: http://ebbabieberboman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0