bra dag :)

var ju somsagt på stan idag, och fick med mig ett par springbyxor och ett tränings linne med mig hem. Så jag&ewe drog ut och sprang nu ikväll, var fett skönt att få springa lite. Körde lite ryck och sånt också! På väg hem hittade vi massa små grodor som vi tog med till campingen, haha! Fått ganska många frågor nu, jätte roligt att ni frågor! fortsätt med de! men kan tyvärr inte svara på frågorna på Lördag eftersom jag är på cup, men svarar på dom såfort jag kommer hem. Så då får ni några dagar extra att fråga. Nu sitter vi bara ute i förtältet och käkar popcorn, lyssnar på musik och bloggar. Såg nyss att ***** loggade in på skype så ska snacka lite med han, men bloggar troligtvis mer senare ikväll.
 
så snygg bloggoutfit, ME GUSTA!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0