Förebild

en grej jag ofta tänker på, är mina förebilder. Jag har inte bara en, utan två. Jag tänker faktiskt på dom varje dag! Får inspiration och blir bara så glad av dom. Mina förebilder är kanske inte som alla andras, typ Justin Bieber och Kenza eller nått sånt. Ofta har man ju en eller några förebilder som är känd, men det är faktiskt inte mina. Men för mig är dom känd. De här är några personer som jag VERKLIGEN ser upp till, och tycker är jätte coola. Två personer som jag VERKLIGEN gillar. Och det bästa är att dom går i min gymnastik grupp, och jag kan faktiskt nästan träffa dom när jag vill, och det är inte alla som kan. Mina förebilder är...
 
Caroline Westman & Lukas Åslund.
Dom här personerna är helt vanliga människor som oss, men för mig är dom mycket mer än så. Dom är mina förebilder som jag ser upp till och som jag verkligen gillar. Dom får mig alltid att le, behöver inte ens säga något utan att jag ska le. Det bara kommer såfort jag ser dom. Dom är grymt duktiga på både gymnastik och dans. Och en dag ska jag bli exakt som dom, lika duktig! Båda två har en as grym klädstil som jag verkligen diggar! Och dom ger mig grymt mycket inspiration. Caroline är grymt duktig på att fota och på att sjunga. Varje gång jag hör hon sjunga så ryser jag och får tårar i ögonen för hon är så bra! Jag VET att hon kommer gå långt inom sångkarriären om hon vill satsa på de. Hon kanske vill satsa på dans istället, och de kommer hon också komma riktigt långt inom. Likadant med Lukas, om han satsar på dansen kommer både han&Caroline gå riktigt långt. Hade man kunnat blivit känd genom gymnastik hade dom redan varit känd, för dom är mer än GRYMMA på de. Dom har ALDRIG varit taskig mot mig på ett dumt sätt, bara skämtat med mig och så. Men jag fattar ju att det är ett skämt, och jag skrattar bara åt de. Dom har alltid peppat mig då jag känner mig dålig eller bara vill ge upp. Och finns alltid för mig på nått sätt! Jag har gjort mycket roligt med dom här, speciellt Lukas. Och dom här personerna är gryymt härliga & roliga. Två personer man ALLTID har roligt med, vad man än gör. De mesta jag gjort med dom är genom gymnastiken, men jag har även varit med dom utanför gymnastiken. Eller Caroline har jag mest bara pratat med, men lukas har jag varit med. Vad det än handlar om, så kan jag säga det till dom. Även att jag inte riktigt sagt så mycket till dom, men jag bara VET att jag kan lita på dom. Inga personer som springer runt och säger de till halva stan, nejnej! Under dom här åren jag lärt känna dom, har varit dom bästa åren i mitt liv. Jag lärde känna två SUPER snälla personer, och jag ångrar inte en sekund med dom. Jag har faktiskt gråtit för Caroline, och de är sant. Jag grät för att jag tyckte synd om hon! Kunde inte kolla på hon utan att börja gråta. Kanske lite fånigt med jag tycker verkligen om hon och bryr mig om hon. Sen har jag även varit JÄTTEJÄTTEJÄTTE kär i Lukas (ops, där kom en liten hemlighet fram). Faktiskt har jag varit kär i han 2 gånger, haha. En gång då jag var jätte liten, och då ville jag gifta mig med han. Och en gång förra året tror jag! haha, pinsamt.. Men vad gör de nu, ett år senare liksom? Men iaf, dom här personerna är två av dom BÄSTA i mitt liv. Dom är några år äldre än mig, men åldern är bara några siffror. Vi kanske inte känner varandra såhääääääääär mycket, men dom vet endå mer om mig än dom flesta i min släkt gör. Med dom kan jag vara mig själv och bah släppa loss. Dom här personerna betyder mer för mig än vad en av mina släktingar gör. Så nu hoppas jag att ni läser det här noga Caroline&Lukas, om ni ens läser det.. JAG SER UPP TILL ER, OCH NI ÄR MINA FÖREBILDER!! EN DAG SKA JAG BLI EXAKT SOM ER!! OCH JAG ÄR STOLT ÖVER ATT KUNNA SÄGA ATT JAG ÄR VÄN MED ER!♥
 
jag har världens coolaste förebilder!!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Malin Sundin

RE: idag hade jag planerat att åka å gymma, men kände mig inte alls motiverad så struntade it haha. så nu ska jag åka och shoppa de sista innan gotlandsresan :) du själv?

2012-07-23 @ 12:09:19
URL: http://malinsundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0