förlåt :(

förlåt för den urusla bloggning idag, men har aldrig hittat tid till att blogga. Drog på morgonen till Långsele och var barnvakt åt lilla Liv (♥) till 16.00. Drog hem och duschade, käkade och sedan var jag med beckis, alex, marcus och boyfriend!♥♥♥ Kollade film och hade allmänt roligt bah.. Måste nu vänta jääätte länge innan jag kan träffa my love igen. Imorgon ska jag vara med beckis&matilda och planera lite inför söndag, sen på fredag drar jag upp till ramsele och är där heela helgen för att fira min låtsas mormor. Åker hem på Söndag, och hinner inte ens hem utan åker direkt till Matilda.L där jag slaggar, kommer bli fett skojj jao ;) Sen efter de kan jag träffa han igen :(( Iaf, nu ska jag&beckis slå igång en film och mysa ner oss under täcket. Så lovar jag er MYCKET bättre uppdatering imorgon. :) 
 
Har ju glömt att säga att hon har startat upp sin blogg igen, och den hittar ni HÄR!! Lovar er, den är verkligen läsvärdig!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0