godmorgon

blev väckt av lillebror minst 10 gånger nu till morgonen, fett drygt men hade ju lovat han att han fick väcka mig. Men aldrig mer säger jag bara! Låg och kollade på TV med han en stund och nu sitter vi och bygger lego, haha. Ska strax käka frulle och efter de blire COD, och sen ska jag försöka ta mig ner på stan. Måste köpa lite grejs ;) Åker ju somsagt IMORGON!!!! :D shiiiet asså. Kommer så väl ihåg FÖRRA året på polarcupen då vi snackade om de här hur mycket som helst, och nu äre äntligen här. Fett glad tjej jao ;) nä, men nu ska jag fortsätta bygga lego med lillebror. Och glöm inte bort att gå in på hans blogg ---> http://philipsoderqvist.blogg.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0