gullvik leverar! ;)

vart inte så att vi gick på stan idag, får nog bli en annan dag. Drog istället ner till havet och badade, och shiiiet vad varmt vattnet var :o badade lite i poolen också, sen gick vi upp och duschade och ner till stranden. La oss och solade, och vips hade jag somnat! haha. Fått lite färg på mig, men inte så mycket. Har även varit ner på resturangen och ätit världens godaste mat, mumsmums! Nätverket här är jäääätte konstigt, så ibland funkar det inte alls och ibland funkar det jätte bra. Och därför kan jag inte blogga ibland, försökt flera gånger men står alltid att jag inte har nå internet.. Skypade iaf hela kvällen igår med den här URGULLIGA killen. Så fucking söt♥ Sen laggade internet så vi kunde inte skype nå mer :( men då snackade vi på kik ist, tills jag somnade! ;) Nu gör vi faktiskt ingenting typ, sitter i husvagnen med varsin dator. haha! Ska strax checka blocket lite, men först ska jag fixa lite grejs på bloggen. Försöker blogga mer sen om nätverket vill sammarbeta lite ;)
 
ännu mer bilder sen jag var liten, haha! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin chey ;)

2012-07-28 @ 18:53:25

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0