halvtrött tjej bloggar.

shiet vad klockan har sprungit iväg. Sist jag kollade på klockan var den 23.00, och nu är den 01.30! :o
iaf, grejen blev inte av nu ikväll. Utan den kommer fixas imorgon kväll ist :) Så nu håller jag på att försöka fixa lite as grymma grejer, inget jag kan nämna tyvärr, men kanske nån gång i framtiden. Kanske om nån vecka eller om någon månad, vem vet? ;) Ska försöka fixa lite tidsinställda till idag, eftersom jag nog inte kommer sitta vid datorn eller ha mobilen då det ska vara super fint väder ute. Och då kommer jag troligtvis bada i havet och sooola. Tänkte bah fixa de så inte bloggen blir så död. Men får se om tidsinställda funkar, eftersom blogg.se dampar och inget värkar funka... Men nu måste jag fortsätta med min "grymma" sak, innan jag glömmer bort de ;)
 
haha, gillar bilderna sen jag var liten som ni kanske märker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0