hemma bra, borta BÄST!

Dom här dagarna har varit dom absolut BÄSTA dagarna i mitt liv. Att bara få vara på ett ställe där alla har samma intresse och bara få vara med laget. Shiiiet asså, haft så otroligt roligt. Går inte att beskriva hur dom här dagarna har varit. Det har varit en massa tårar, skrattat så man fick ont i magen, spelat fotboll varje dag och bara haft de allmänt roligt. Saknar REDAN tillbaka, och jag har varit hemma i 20min :o Tyvärr lyckades vi inte ta oss till finalen, men vi har ändå spelat SUPER bra! Vann första, vann andra, vann tredje, vann fjärde och förlorade femte :( Förlusten tog verkligen SUPER hårt på vissa, iaf på mig eftersom vi inte förlorat en match på 1½ år. Men den smällen får man ta. Nu vet vi ju hur de känns att förlora också, hade nästan glömt bort den känslan. Att förlora med MITT lag. Men bortsätt från de så har jag haft de såhäääääääääär roligt. Gått på stan, discot, matcher, umgåtts med laget och massa annat. Discot sööög om jag får säga de själv, alla sa att de var så jäkla bra och allting. Men de var INTE som mina förväntningar. Var trångt, vart varmt, alla trängdes, vi tappade bort varandra osv.. På onsdagen var jag där hela kvällen, men på torsdag åkte jag hem vid 9.. Ist hade jag och Magda ruligt där vi bodde med andra från laget. Skulle egentligen kunna skriva hur mycket som helst, men nu är faktiskt jag jätte trött och ska sova en stund. Så godnatt ;)
 
världens bästa lag, RUIF! älskar er tjejer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0