home from the paradis :)

som ni nog ser har ju Ewe varit lite busig och bloggat då jag var borta, haha sötunge :*
 
iaf, drog ner och badade i poolen istället för havet. Låg där och solade och gjorde lite vattenkonster i vattnet ;) vart lite ändrade planer idag också, drar inte hem imorgon utan jag är redan hemma. Eller inte hemmahemma utan hemma i Sollefteå hos Ewe :) hörde även att det hade haglat här i Sollefteå och att "hagelbitarna" var lika stora som pingisbollar :o haha. Men nu ska jag fixa lite "hemligheter", och KANSKE fixa den här grejen vi skulle fixa igår kväll. Får se om jag orkar, är lite trött faktiskt ;)
 
vart ett rörigt inlägg, jag vet..
 
fett liten och fett cool jao ;)

Kommentarer
Postat av: emma

sv: tack desamma!:)
ska försöka klämma in en liten fråga;)

2012-07-31 @ 19:21:32
URL: http://emmaaalidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0