i gullvik

har de fett mysigt här i gullvik. Var ner till havet och badade för några timmar sen, och shiiet vad skönt de var. Drog sedan till husvagnen där de var mat, GRILLAT!! mumsmumsmums. Nu sitter vi bah med varsin dator och kikar runt lite på internet. Har även snackat med VÄRLDENS sötaste kille idag, woopwoop! Var även ut för ett tag sen och kollade då en båt brann ute på havet, och den brann regält :/ Även busat med lilla Albin, så jävla söööt! faktiskt hunnit med ganska mycket idag, men imorgon blire BÄST! Ska bli as bra väder, så ska sola & bada hela dagen, sen ska jag även göra en till liten hemlig sak, gillar ju att ha hemligheter för er. Och jag tror ingen kan lista ut vad de är, men kan säga att jag gjort det förut och jag ÄLSKADE de. Men nu ska jag snacka med den söta killen igen ;) så jag bloggar väl igen då jag har tid! :D
 
gamla bilder, men blogg.se dampar och kan inte lägga in nå nya -.-
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0