It´s a new world, it´s a new start.

vaknade ganska tidigt om man tänker på hur länge jag var uppe :s men ändå kändes det som att jag sov i ett dygn. Planerna för dagen är väl att sola och bada i havet. Finväder ute juh! Sen ikväll blire ju fixa med grejen, ingen mega stor grej precis, men aa. Ska även ut och springa ikväll, mycket längre än vad vi sprungit igår och i Söndags. Vi kommer ju vara i toppform inför Cupen, bra kondition och allt. Åker också hem från underbara Gullvik imorgon :(( kommer sakna de fett mycket.. Men har iaf haft de SUPER roligt och mysigt här. Hittat min nya bloggoutfit har jag också gjort ;) fett snygg asso.. blogg.se dampar fortfarande, och har nästan lust att byta till devote eller nått. Men de får jag gå och fundera på! Men nu ska jag kolla blocket *beroende*, och sedan fixa lite tidsinställda. Orkade aldrig göra de igår..
 
haha normala syskon?! älskar dig iaf lillebror♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0