köng kväll!

drog somsagt och åt go mat på city med beckis, syrran och tina. Drog sedan vidare in mot stan där vi träffade på Emma&Jennifer. Hängde lite med dom sen drog alla ner på Campingen och chillade. Lekte i lekparken och vart riktigt yr ;) Drog sedan upp mot stan igen, satt där ett tag och sedan drog jag, beckis, emma & jennifer ner på campingen igen! Satt där och gungade och träffade några riktigt trevliga personer. Var med dom till ungefär halv 11 (?) och sedan drog jag hem. Smörjt ansiktet, ätit godis, kollat på TV och lite andra grejs gjorde jag då jag kom hem, faktiskt ganska chill kväll! Rulig som fan var den också. Tänkte bara berätta vad jag gjort, mhahahah! eftersom jag troligtvis haft mycket roligare än vissa andra som bara suttit hemma i soffan ;) men nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på en film, och kommer troligtvis att somna där också.. Upp tidigt imorgon för att städa lite på rummet och sedan dra ner på Risön och vara med lite trevligt folk, bland annat dom vi träffade idag. Godnatt!
 
bjussar som tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0